فلزیاب

Wiki Article

اگر قصد خرید فلزیاب را داشته باشید حتماً به دنبال لیست قیمت فلزیاب به روز شده هستید تا با توجه به بودجه خود دستگاه مناسبی را انتخاب و بخرید. نکته قابل توجه در قیمت دستگاه فلزیاب این است که نمونه های خارجی دارای قیمتی به مراتب بیشتر از ارزش واقعی خود هستند و دلیل آن نیز ممنوعیت واردات، موانع قانونی نگهداری و به کارگیری در داخل ایران، نوسانات ارزی و هزینه های انبارداری میباشد.

مدارهای تقویت کننده و تشدید کننده سیگنال: این قطعات برای تقویت سیگنال‌های بازتابی از فلزات و افزایش حساسیت دستگاه استفاده می شوند.

با این حال، عمق تشخیص نیز به فناوری ردیاب و بسیاری از عوامل محیطی بستگی دارد.

فلزیاب‌ها در تفکیک و شرایط تشخیص فلزات از جمله طلا ، نقره ، مس ، روی ، آهن ، نیکل ، کروم ، آلومینیوم ، برنز ، برنج ، قلع و آلیاژ فلزات به نسبت نوع مدار خود می‌تواند تنظیمات تفکیک را دارا باشد و تشخیص فلز آهنی یا فلز بی‌ارزش از فلز غیر آهنی یا فلز با ارزش در اصل تشخیص تفاوت بین فلزات به نسبت تفکیک می‌باشد.[۲] فلزیاب‌های مغناطیسی

سرعت تصویربرداری: دستگاه‌هایی که قادر به تصویربرداری با سرعت بالا هستند، معمولاً به‌عنوان دستگاه‌های حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شوند و این امر می‌تواند تأثیر قیمتی داشته باشد.

بخش های جداگانه یا مناطق بزرگتر از صفحه را می توان سایه انداز کرد تا اهداف ناخواسته را رد کند. 

سیم پیچ جستجوی ردیاب، میدان الکترومغناطیسی را به داخل زمین منتقل می کند و میدان الکترومغناطیسی برگشتی را از یک هدف دریافت می کند.

جعبه کنترل حاوی قطعات الکترونیکی فلزیاب است. اینجاست که سیگنال ارسالی تولید می شود و سیگنال دریافتی پردازش شده و به پاسخ های دریافتی در صفحه نمایش به کاوش گر اطلاع می دهد.

و ویژگی منحصر بفرد دیگر آن حدالامکان ساده بودن آن است و نداشتن صفحه نمایش و مانیتور است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

بدیهی است که اکثر کاربران تمایل داشته باشند دستگاه فلزیابی خریداری کنند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم بسیار قدرتمند و دارای عملکرد عالی فلزیاب باشد، برای این منظور شما باید نحوه عملکرد فلزیاب ها را به خوبی بدانید، برای خرید فلزیاب ارزان و قوی بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

پاسخ پیچیده تر معمولاً با "این بستگی دارد ..." شروع می شود عمقی که فلزیاب می تواند هدف را تشخیص دهد به عوامل مختلفی بستگی دارد :

فلزیاب های فرستنده – گیرنده از یک عدد دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاه که معمولاً به شکل مربع می باشند تشکیل شده اند. فلزیاب های فرستنده / گیرنده قدرت تفکیک ندارند و فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مثل لوله آب و رگه های بزرگ فلزی مورد استفاده قرار می گیرند، گاهی به آن انبوه یاب گفته می شود.

به طور کلی واژه فلزیاب به وسیله ای گفته میشود که توانایی کشف و تفکیک فلزات را از سایر اجسام داشته باشد و بتواند در میان فضاهای حایل مثل دیوار,سنگ,خاک و… فلز را تشخیص دهد.

Report this wiki page